-
С./23.02.2021г.Здравейте, вчера бях подал сигнал за влошено топлоподаване и слаба температура на подгрятата вода. Проблемът беше решен още същият ден, за което искам да благодаря на районния техник г-н Петров за бързата реакция и съвестното му отношение към работата. В момента всичко работи идеално.
-
Благодарствено писмо/18.02.2021г.Живущите в ж.к Банишора от 15.02.2021г. вече са клиенти на Вашето дружество. Изказваме огромна благодарност на г-жа Мая Николова и изпратените от нея Ваши служители - г-н Асен Асенов, г-н Радостин Захариев, които с огромно старание и професионална прецизност монтираха топломерите в нашата сграда. Изказваме също и огромната си благодарност на г-н Веселин Камбуров, който се отзова на молбата ни същия ден изпратиха служител, който да пусне топлата вода и парното. Това е г-н Димитър Тодоров, който за наша радост ще се грижи за абонатната станция, а г-жа Мая Николова ще се грижи за топлинното счетоводство. Пожелаваме ви от сърце повече такива отговорни, любезни и коректни служители! Бъдете здрави! С благодарности от живущите в ж.к Банишора!
-
Людмила/20.05.2020гБих искала да изразя своята голяма благодарност за добро обслужване и професионализъм на Албена Лозанова, която намира начин спокойно и с много търпение да отговори на всичките ти въпроси. Такива хора са рядкост. Благодаря ѝ от сърце за голямото търпение.
-
Мария/2.10.2018г.Казвам се Мария и съм абонат на "Топлофикация София" ЕАД. С настоящето благодарствено писмо искам да изразя удовлетворението си към целия екип на дружеството. В периода 2 юли - 2 август 2018г. се проведе мащабна ремонтна дейност, свързана с подновяването на топлопроводи в района на ул."6-ти септември", гр. София. Като жител на района, съм очарована от бързата и адекватна работа на служителите на Топлофикация София, ангажирани с изпълнение на подновяването. Ремонтната дейност завърши преди посочения краен срок, което със сигурност зарадва много от жителите в района. Нещо повече, забелязвам значително подобрение в налягането на водата в дома си и предполагам, че това се дължи именно на подмяната на някои съоръжения. При разговор с мои съседи разбрах, че те също забелязват промяната. Смятам, че подобни ситуации е редно да бъдат отбелязвани и коментирани. Продължавайте да бъдете професионалисти!
-
проф. д.ик.н. Стоян Денчев/07.09.2018г.С настоящето Ви уведомявам, че ремонтът, за който се обърнахме към Вас за съдействие, в двора на "Университета по библиотекознание и информационни технологии на бул. Цариградско шосе №119" е извършен качествено и бързо след Вашата намеса. Изказвам своята искрена благодарност за своевременната реакция от Ваша страна за коректното остраняване на следите от извършения ремонт.
-
Светла/28.09.2018г.Бих искала да изкажа моите най-искрени БЛАГОДАРНОСТИ на Вашия служител инж.Яна Христова от отдел "Събиране на вземанията" за проявения професионализъм и пълно съдействие за предлагане на адекватно и бързо решение, спрямо индивидуалните потребности на хората - Ваши клиенти. Считам, че нейното отношение е продиктувано от ценностната ѝ система, лични и човешки качества, които са движеща сила в професионалната ѝ кариера. Пожелавам на Вашите клиенти да бъдат удовлетворени като мен, а на Вас - Професионални успехи и екип, притежаващ съпричастност, лична отдаденост и не на последно място - отличен професионализъм.
-
Похвала/20.07.2018г.Изключително съм впечатлена от търпеливото и културно обслужване от страна на следните две служителки: Вероника Саркис-Саркисян и Велислава Георгиева Стойчева - служители информация. Сърдечни благодарности!!!
-
Невена/29.06.2018г.С настоящото писмо искам да изразя задоволството ни от добрата работа на ремонтна група на "Топлофикация" ЕАД, с тех. ръководител Людмил Младенов при отстраняването на пробив в дворна мрежа на 27.06.2018г., както и на аварийното звено - Григор Григоров и Радко Райков. Всички те показаха висока организация, взаимодействие и професионализъм при отстраняване на аварията.
-
Олга/05.05.2014г.Искам да изкажа благодарността си към двамата Ви колеги от Аварийна служба, които много бързо се отзоваха на обаждането ми и проблемът беше решен изключително бързо. Казвам се Олга и днес, 5 май, към 18:00 ч. се обадих на тел 0700 11111, за да съобщя, че нямам топла вода. Очевидно повредата беше локална, тъй като съседите от другите входове имаха топла вода. След посещението на Ваш служител на място се оказа, че е имало някакъв проблем с клапана, който веднага е бил отстранен и в 20:00 вече имахме гореща вода. За съжаление не записах имената на служителите Ви, но се надявам, че Вие ще разберете кои са и ще им предадете благодарностите. Често недоволстваме от Топлофикация София (аз включително), затова реших, че като има нещо добро трябва да го казваме.
-
В./19.02.2021г.Здравейте, казвам се В. и занимавам вас и други институции с един проблем за наводняване на подземни гаражи на ул. Але*** Вчера и днес контактувах с господин Мартин Брънчев от вашата фирма и се надявам повече да не ви задявам с горния проблем. Останах удовлетворен от работата на вашия служител и затова казвам: "БРАВО"! Да е жив и здрав и всички около него! Изключая този случай, нашето семейство е абсолютно доволно от "Топлофикация София" ЕАД. ВСИЧКО ДОБРО!
-
И./18.02.2021г.Много благодаря за бързата реакция! Вашите техници бяха тук днес преди обед и проблемът вече е отстранен. Бях приятно изненадан от професионалната и ефективна работа на всичи звена по веригата в организацията ви, особено на фона на постоянните проблеми в други сфери, за които слушаме ежедневно.
-
Велимира/09.10.2018г.Уважаеми господа, благодаря на екипа, работил на 08.10.2018г. след 19 часа за отстраняване на авария в Люлин 7 и осигури нормално топлоподаване сутринта на 09.10.2018г.
-
Николай/14.09.2018г.Обръщам се към Вас с желание да изразя удовлетворението си, относно работата на Ваша служителка, която работи във Вашия Център за Обслужване на клиенти, който се намира на бул. "Скобелев"11. На 12.09.2018г. аз, Николай и моята съпруга - Стела посетихме центъра в 18 часа с намерението да регистрираме нов Абонатен номер, тъй като сме новодомци. Наясно бяхме, че служителите, обработващи такъв тип молби не са на работа в този часови диапазон, така че се бяхме подготвили, че вероятно идването ни ще бъде напразно. Но бяхме приятно изненадани от Вашата служителка - Свилена, за съжаление не помним фамилията, която по никакъв начин не изрази недоволство от този факт и ни помогна да попълним всички необходими документи за регистрацията, и дори се ангажира да ни се обади на следващия ден по телефона, за да ни каже входящия номер на Заявкта. Смятаме, че подобен тип поведение е чудесен пример за професионализъм и човешко отношение! Благодаря!
-
Десислава/31.08.2018г.Уважаеми г-н Изпълнителен директор, С Настоящото писмо изразявам своята благодарност към служителите на Топлофикация за бързата и адекватна реакция при направен от мен грешен превод за заплащане на сметка. На 20-ти август тази година, при заплащане на сметка погрешка преведох сума на чужд абонатен номер. След молба за корекция, изпратена на мейл на дружеството, заедно с необходимите сканирани документи, без да губя време по опашки на гишета и излишни формалности, грешката бе коригирана в рамките на два часа от Вашите служители и сметката ми беше платена. Благодаря още веднъж за професионалните, бързи и адекватни действия на Вашата администрация!
-
Ген.секретар на БФПС Таня Богомилова/03.08.2018г.С настоящото писмо, Българска федерация по плувни спортове би искала да изкаже искрената си благодарност за съдействието Ви по отношение на отлагането на планираните ремонти на представляваното от Вас Дружество, в периода от края на месец Май до началото на месец август, 2018г., касаещи провеждането на Открито първенство по плуване с широко международно участие. Благодарим Ви, за оказаното съдействие и се надяваме, че и в бъдеще ще работим в посока издигане престижа на Българското плуване.
-
Цветелина/13.07.2018г.Днес на 13.07.2018г. ми се наложи да се обърна към Вашата служителка на гише №6 инж.Таня Йотова във връзка с моя много сложен казус, свързан с плащанията на топлинната енергия на ап.10 на горния адрес. Голямата каша по плащанията е в следствие на това, че апартаментът в който живея е препродаван с неиздължени дългове към Топлофикация. Искам да изразя моята най-искрена благодарност чрез Вас на Вашата служителка, която ме упъти как да реша моя въпрос като беше изключително внимателна.
-
Александър/23.10.2015г.Относно: Авариен ремонт на ул. "Хан***" **. Много приятно сме изненадани както от писмото Ви от 16.10.2015г., така и от отношението и съпричастността Ви към неприятния за нас случай с аварийния ремонт. Всичко, което трябваше да се ремонтира, приключи както трябва, разбираме трудностите Ви в подобни случаи и искрено Ви пожелаваме в бъдеще да имате всякаквите възможности, за да няма жалби от потърпевши и отстраняването на възникнали проблеми да става по-лесно и по-своевременно. Благодарим Ви за отзивчивостта и Ви желаем надежда и всичко най-добро!
-
ТатянаМного съм благодарна, че реагирахте изключително бързо и вече имаме гореща вода. Техникът се обади, за да пита има ли проблем. Прекрасна работа! Питахме се дали живеем в България. БЛАГОДАРЯ! Бъдете здрави и все така отзивчиви и полезни.